Heldere afspraken, samenwerking en gedeelde verantwoordelijkheid staan bij ons centraal voor de beste resultaten.
Verantwoordelijk voor de afhandeling van de klachten zijn Hanka Feenstra en/of Jan Luiken
Klachtenprocedure
- Indien de klant van mening is dat feenstra+luiken interactie de verplichtingen voortvloeiende uit de overeenkomst niet of niet voldoende nakomt, stelt de klant feenstra+luiken interactie schriftelijk
op de hoogte. - In de klachtenbrief van de klager dient te staan: naam, adres, woonplaats van klager. Een
nauwkeurige beschrijving: waarop heeft de klacht betrekking (op welk produkt, dienst of persoon)
en een korte beschrijving van de klacht. - De klager krijgt liefst binnen 5 werkdagen doch uiterlijk binnen 4,5 weken een bericht van
ontvangst. - feenstra+luiken interactie zorgt voor een zorgvuldige afhandeling van de klacht binnen zes weken.
Het genomen besluit wordt, met redenen omkleed, schriftelijk medegedeeld aan klager. - Is de klager niet akkoord dan zal uiterlijk binnen 4,5 weken aan een onafhankelijke derde, te weten:
mevrouw mr Drs. M. Olthuis om een bindende uitspraak gevraagd. Contactgegevens Mr. Drs. M. Olthuis: Ubbergseveldweg 140, 6522 JR Nijmegen, tel: 024-3607216, mail: olthuis@mediationplus.nl
De kosten hiervoor zullen voor 100% door feenstra+luiken interactie gedragen worden. - De eventuele consequenties zullen direct door feenstra+luiken interactie worden afgehandeld.
- Feenstra + Luiken interactie zal alle klachten vertrouwelijk behandelen.
Documentatie
Indien iemand een klacht indient, dient het volgende door feenstra+luiken interactie te worden vastgelegd:
- datum waarop klacht is binnengekomen
- waarop heeft de klacht betrekking
- korte beschrijving van de klacht
- wijze van afhandelen
- gemaakte afspraken
- door wie is de klacht afgehandeld
- wat is de datum van de afhandeling
De documentatie betreffende de klacht wordt 7 jaar bewaard in de klachtenfile. Klachten worden vertrouwelijk behandeld.